Klachten
Ben je ontevreden over onze dienstverlening of over de kwaliteit van onze producten? Of heb je andere klachten over Kiki London Benelux? Maak deze dan aan ons bekend.
Je kunt je ongenoegen uiten per mail via email op info@kikilondon.nl.
Afhandeling klachten
Reageer je per mail, dan mag je binnen 1 werkdag antwoord van ons verwachten. In eerste instantie proberen we om er samen met jou uit te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, naar ieders tevredenheid en het dreigt uit te lopen op een geschil, dan maken wij gebruik van de geschillencommissie van Webwinkel Keur.Je kunt op de pagina van Webwinkel Keur aangeven wat precies je probleem is. Voor meer informatie of voor het indienen van een klacht, verwijzen wij je naar de
"Uiteraard spreken wij de wens uit dat het niet zo ver hoeft te komen, want ook wij willen graag alleen maar tevreden klanten. Laat het dus gerust weten aan ons, als iets je niet aan staat."
"Klachten en geschillen pagina van Webwinkel Keur"
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr
.Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."Uiteraard spreken wij de wens uit dat het niet zo ver hoeft te komen, want ook wij willen graag alleen maar tevreden klanten. Laat het dus gerust weten aan ons, als iets je niet aan staat."